Fælleshuset, Clematisvej 2, 8230 Åbyhøj

På grund af sæsonens afslutning, er det ikke muligt at leje haveforeningens fælleshus mere i 2017.

Fælleshuset kan igen udlejes for medlemmer af haveforeningen, efter havesæsonens start i 2018.

Leje af fælleshuset

Vores fælleshus udlejes til mindre selskabeligheder. For at leje fælleshuset skal du være medlem af haveforeningen Vesterled og skal personligt deltage i arrangementet.

Det vil være muligt at leje den om dagen eller en aften, alt afhængig af om den er ledig og ikke skal bruges af haveforeningen selv.

Ønsker du at leje fælleshuset, skal du komme ned på vores kontor i åbningstiden - for at udfylde en lejeaftale.

Der er opvaskemaskine, ovn, gryder, pander. Der er service til 30 personer, hvis man skal være 30 bliver det dog lidt trangt.

Vinduer og døre skal holdes lukkede fra kl 23, støj og musik skal ophøre kl. 01:00.

Lokalerne er røgfri, der må kun ryges på terassen.

Pris pr døgn er 200,- kr. Pris for weekend er 400,- kr.

Beløbet bedes indbetalt på bankkonto 5381 7759289, inden leje.

Man kan ikke forvente at huset er rengjort ved overtagelsen, det må man selv sørge for- men det skal afleveres rengjort. Køkken og toilet rengøres, alle gulve vaskes ved aflevering.

Husk at tage karklude, viskestykker , toiletpapir og håndklæder med.

Fælleshuset kan lånes til spil, strikke/ nørkle komsammen, madklub osv. af vores medlemmer i hele sæsonen, kontakt din bestyrelse og aftal nærmere. Der kræves kun at der ryddes op.

Har du spørgsmål vedrørende udlejning, må du gerne kontakte haveforeningen pr. mail. 

Opgavebeskrivelse for "husansvarlig" i Fælleshuset:

 

  1. Hovedrengøring i forbindelse med sæsonstart.

  2. Derefter henover sæsonen oprydning efter behov og holde øje med at alt er som det skal være.

  3. Planlægge arbejdsopgaver i forbindelse med fælles arbejdsdage (f.eks. vinduespudsning, støvsugning af sofaer, reparation af stole/borde, vask af voksduge m.m., rengøring af fryser/køleskab).

  4. Sikre vask af gardiner, karklude, viskestykker, håndklæder efter behov.

  5. Afkalkning af kaffemaskiner.

  6. Tjek opvaskemaskine for påfyldning af salt og afspændingsmiddel.

  7. Holde øje med skabe og skuffer i køkkenet – nyindkøb aftales med bestyrelsen.

  8. Tjek at rengøringsartikler m.m. er i depotrummet – nyindkøb aftales med bestyrelsen.

  9. Holde øje med ting som skal repareres/vedligeholdes – og aftal med bestyrelsen at det sker og hvem der gør det.

  10. Den husansvarlige får af bestyrelsen meddelelse om kommende udlejninger.

  11. Da det er lejers pligt at rengøre lokalerne og udearealerne omkring fælleshuset som beskrevet i ”husorden” og udlejningsaftale, skal den husansvarlige tjekke at fælleshuset overdrages og afleveres som aftalt.

  12. Sikre oprydning og vinterklargøring ved sæsonafslutning i samarbejde med bestyrelsen, der også sikre tømning af varmtvandsbeholder ved vandlukningen.

 Udarbejdet i samarbejde med ”husansvarlige”, den 11.5.2016

 Jan Ahrendt, formand

"Husansvarlige" i havesæson 2017:

Irene Iversen

Lene Bertelsen